In
Aan het einde van de Raadsvergadering van maandagavond in het gemeentehuis in Westervoort maakte wethouder Rob Raaiman van de SP bekend dat hij sinds 1 mei afscheid genomen heeft van deze partij.
De wethouder gaf aan dat de landelijke koers die de SP volgt niet meer bij hem past en daarom uit de partij gestapt is. Ook staat het volgens hem los van zijn positie in de gemeenteraad van Westervoort en hij wil zijn werk als wethouder dan ook graag blijven voortzetten zoals hij nu doet, maar dan als een partijloze wethouder.
******Blijf lokaal op de hoogte
Voor meer lokaal nieuws, evenementen en persberichten kun je Westervoortplaza volgen via Facebook of Instagram. Heb je zelf een lokaal (pers)bericht of evenement? Insturen kan via info@westervoortplaza.nl.
Westervoortplaza richt zich volledig op lokaal nieuws en ziet het bereik van de website gestaag groeien. Dat biedt mooie kansen voor ondernemers en organisaties die hun zichtbaarheid willen vergroten. Interesse in lokaal adverteren tegen een aantrekkelijk tarief? Neem dan contact op via westervoortplaza@gmail.com.
De nieuwsredactie van Westervoortplaza is bereikbaar via info@westervoortplaza.nl.