Westervoort – De organisatie van de GABA Midzomerrun heeft de keuze gemaakt om geen editie in 2020 (en daarna) meer te laten plaats vinden in Westervoort.
Dit was maandag op de website van de organisatie te lezen. De reden die Titus Fierkens en Hans Frieling, die al 15 jaar de organisatie van de midzomerrun gedaan hebben, is dat er minder animo is en dat andere werkzaamheden ervoor zorgen dat er te weinig tijd meer is om de run te organiseren.
Titus Fierkens en Hans Frieling wil iedereen bedanken voor de deelname en medewerking aan dit evenement en wenst de lopers veel succes bij andere evenementen.
Wel heeft Hans Frieling aangegeven dat er nog gekeken wordt of er op 26 april een “fun” halve marathon georganiseerd kan worden. (meer hierover later)
******Blijf lokaal op de hoogte
Voor meer lokaal nieuws, evenementen en persberichten kun je Westervoortplaza volgen via Facebook of Instagram. Heb je zelf een lokaal (pers)bericht of evenement? Insturen kan via info@westervoortplaza.nl.
Westervoortplaza richt zich volledig op lokaal nieuws en ziet het bereik van de website gestaag groeien. Dat biedt mooie kansen voor ondernemers en organisaties die hun zichtbaarheid willen vergroten. Interesse in lokaal adverteren tegen een aantrekkelijk tarief? Neem dan contact op via westervoortplaza@gmail.com.
De nieuwsredactie van Westervoortplaza is bereikbaar via info@westervoortplaza.nl.